Wednesday, December 13, 2006

Ok...
Min ikke fult så trofaste kameratelefon tok seg en mindre velfortjent ferie, så da jeg sliter med en skitten nokia har jeg ingen ferske bilder å by på, men! Aldri så galt at det ikke er godt for noe sier man, og det kan du si...
Da jeg sto i kø for å levere telefonen på ELKJØP kommer Harald Eia og nesten holder på å kræsje i meg da han stiller seg i køen!


men i mellomtiden kan jeg by på gamle bilder:)

Jeg har vært i fåsjen... det var så som så, men jeg har mange bra bilder derifra:)

Meg og lillebror

9 comments:

Anonymous said...

er du en sånn militærmann? med pistol og sånn? fett assa

ArneChristoffer said...

ække så fett det altså... bare på bilder...

HCprincess said...

Gratulerer med blogg, Arne Christoffer! Fete bilder!:)

Karen said...

Du har blogg! Konge!

Anonymous said...

joda, det er jo kjempe stilig. pang pang lissom

Anonymous said...

Velkommen til bloggverden, AC! Her er det veldig fint å være! Du ønsket tips, og jeg tipser deg gjerne om det hotteste nye; slideshowzz!

Mari said...

Mornings broder! Nå har jeg også fått meg betablogg, så da skulle det gå greit å legge igjen hilsen her! Så digg! Vi sees i kveld der du vet!

m

Lise said...

halla! grattis med blogg, hehe.. det var jo paa tide da arne. haaper du har det fint og slikt, lenge siden! lager en link til siden din paa bloggen min, og forventer dermed at du gjoer det samme, humre humre. hehe.
anyways, god jul a! klem lise

ArneChristoffer said...

Hei, og takk til alle:) Skal nok få unnagjort det meste av det dere ber om, men vær forberedt på at det kanskje kan ta litt tid:P